piątek, 6 grudnia 2019

Dobrzy ludzie wizyta bazarek

Witajcie  Niedługo będą święta i w telewizji ,radio ,reklamy itp pokazują mówią że trzeba być dobrym ,pomagać  innym   . Tak przed świętami jest a powinno się to robić na co dzień . Już pisałam o drobnych gestach , pomocy a dziś kolejna  porcja. Trzeba pokazywać że istnieją dobrzy ludzie i by pomagać nie trzeba wielkich czynów. Jak pisałam mieliśmy klubowe Andrzejki i nie tylko z Olsztyna na nie ludzie przyjechali .Kolega z poza Olsztyna szybciej wyszedł by zdążyć na autobus. My się  jeszcze bawimy a tu kolega wraca . Okazało się że autobus był przepełniony i nie zatrzymał się więc wrócił do nas  Następny miał za kilka godzin a my już spotkanie zaraz kończyliśmy . Jak pisałam  na zabawie był  znajomy DJ . Przyjechali  samochodem jego znajomi po niego i sprzęt a on poprosił by zawieźli naszego kolegę do domu.Nie musiał  ,a jednak to zrobił. Oni też nie musieli się zgodzić a  zawieźli choć to było ponad 30 kilometrów .Kolejne dobre osoby to rodzinka Karolinki . O niej sporo pisze ze mnie odwiedza mimo ze teraz mieszka w Warszawie itp Zaprosiła mnie do   bazarku  na FB Bazarek jest na rzecz kotków  wylicytowane  fanty można odebrać w Olsztynie . Coś tam wylicytowałam i   miałam prosić naszą koordynator wolontariatu o kogoś by ze mną pojechał po odbiór bo sama nie trafie. Raptem dzwoni do mnie Karolina że jej siostra jedzie odebrać swoje i jej wylicytowane rzeczy i może też wziąć moje rzeczy. Bardzo się  ucieszyłam że o mnie pomyślała .Dziś własnie wpadła do nas jej mama i przyniosła mi te rzeczy. Przyniosła też taki  fajny katalog . Na pewno coś z niego skorzystam . Milo sobie posiedzieliśmy pogadaliśmy . Z moją mamą odkryły wspólną znajoma .Czyli mamy znajoma uczyła ją w szkole. .  Co do charytatywnych bazarków na FB to kupuje na nich nie tylko by wspomóc jakąś akcje  ale tez dlatego ze mało chodzę po sklepach i nie mam jak kupować fajnych rzeczy. W sklepach internetowych też nie kupuje bo trzeba się  logować  Znacie jakieś fajne bazarki na FB z ciek





awymi rzeczami ??

4 komentarze:

  1. Ja na fb konta nie mam więc CI Basiu nie pomogę niestety. Fajnie że są jeszcze ludzie którzy potrafią pomóc innym bezinteresownie, oby takich było jak najwięcej na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, takie drobne gesty dobrych ludzi sprawiają, że ten świat staje się piękniejszy.
    Janie mam konta na Facebooku, więc nic nie doradzę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrzy ludzie są wśród nas - wiem to z własnego doświadczenia. I to jest piękne. Co do FB niestety Ci nie pomogę, bo nie korzystam z bazarków. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zauważam wokół siebie dużo dobrych ludzi, którzy bezinteresownie pomagają. A co do fb, to nie moja bajka, więc nie pomogę.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń