sobota, 21 grudnia 2019

Wigilia klubowa

Witajcie . Dzisiaj byłam na wigilii klubowej . Ostatni raz spotkaliśmy się w tym miejscu i Ostatni raz jak na razie się spotkaliśmy Co dalej kto  to wie??? Było nas nawet sporo osób.    W tamtym roku idąc na wigilie byłam obładowana torbami . W tym roku oprócz kartek urodzinowych i dla wolontariuszy wzięłam tylko zawieszki z zimniej porcelany i breloczki . Zawieszki były robione na spotkaniu klubowym a ja trochę je ozdobiłam i jeszcze dorobiłam . Dane były wszystkim obecnym Breloczki były z masy papierowej i dane były wolontariuszom .Trochę śpiewaliśmy kolęd . Były rozmowy i spotkania z dawno nie widzianymi















znajomymi

6 komentarzy:

  1. Dziękujemy Basiu za Twojego ogromne serducho!piękne kartki i cudowne breloczki ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te breloczki Basiu. Jakie miłe musiało być to Wasze spotkanie, super, że się udało :) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo cenne są takie spotkania, Basieńko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że fajne było to Wasze spotkanie, oby jeszcze nie raz udało Wam sie tak spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że to spotkanie nie było jednak tym ostatnim. I że zapadnie Wam ono w pamięci na długi, długi czas. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne były zawsze te Wasze spotkania :) Może jeszcze coś się zmieni i jeszcze będziecie się spotykać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń