niedziela, 8 grudnia 2019

Imieninowo

Witajcie . W imieninki był skromny obiad z mama i jej znajomym .Od mamy dostałam kosmetyki a od jej  znajomego he he wiewióra .Zobacz co wymyślają by tylko podnieść sprzedaż . Same to już nudne no to może maskotkę dodajmy  . Skoro  wiewiórka to jeszcze orzechy dostałam. Uwielbiam nerkowce ,pistacje ,ziemne  . Wieczorem z przyjemnością obejrzałam wielki test o Barbórce.Fajny cho c niewiele znalam odpowiedzi  Doszła do mnie jeszcze  sup
er karteczka od https://serwetki-quillinq.blogspot.com/  Bardzo lubię jej Quillingowe karteczki 
Dziś był rodzinny obiad . Miło czas spędziłam dostałam bombeczki i zestaw baz do kartek 





  

9 komentarzy:

  1. Ha ha fajny ten wiewiór :) Basiu jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych słonecznych dni Basieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, miło spędziłaś ten czas. Jeszce raz wszystkiego naj naj naj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosny czas.:) Jeszcze raz wszystkiego dobrego Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu spóźnione lecz szczere życzenia wszystkiego co dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszny wiewiór, ale smakowitości przyniósł :) Wszystkiego najlepszego !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję upominków i mile spędzonego czasu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że kartka imieninowa się Tobie podoba, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń