piątek, 27 marca 2020

Dłonie i słowo

Witajcie .Oto gazetka wydawana przez TPG czyli Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomym . Sporo tych gazetek miałam . Miałam w planach przejrzeć je i część wyrzucić ale odkładałam na potem.. Mama stwierdziła że  przyda jeje sie moją półka co stała przed półką z książkami . Nawet nie protestowałam bo robiąc teraz wielkie porządki trochę luzu zrobiłam w komodach  pozbywając sie niepotrebnych rzeczy Tak więc rzeczy z półki gdzieś mi się zmieszczą .Przy okazji przejrzałam te gazety .W gazetkach były artykuły o tym co się w jednostach dzieje ,porady o zprzęcie o ludziach itp. Byly też  zwykłe porady o zdrowiu sporcie Takie jakie można znaleść w zwykłych gazetach .Zostawiła sobie tylko te ciekawsze  . Te w ktorych pisza o naszej jednostce  lub o festiwalu . OOoo poznajecie . Ja też tam się znalazlam . Takie pamiątki sobie zostawiłam





3 komentarze:

  1. Basieńko, tą gazetkę, w której jesteś koniecznie zostaw na pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyślam się, że to miłe uczucie gdy się czyta o sobie w gazecie?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pamiątki znajdujesz przy tych porządkach :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń