wtorek, 10 marca 2020

Spektakle koncerty wycieczki

Witajcie . Ja naprawdę wpadłam w wielkie sprzątanie więc mało nowych rzeczy robię. Za to was zamęczam moimi "skarbami " Oto programy ze spektakli teatralnych i  różnych koncertów itp  .Kiedyś trochę do teatru chodziłam . Lubie spektakle teatralne. Niestety już od dawna do teatru nie chodzę .OO jak dobrze mieć bloga . Sprawdziłam .Ostatni raz byłam w listopadzie 2013 roku http://basiapawlak.blogspot.com/2013/11/damy-i-huzary.html
Tak jak napisałam lubię spektakle teatralne ale niestety nie mogę na nie chodzić. Mimo że mam aparat słuchowy to nie niewiele  słyszę  w teatrze więc po co mam się męczyć i wysilać by coś usłyszeć. Pozostał mi tylko teatr telewizji .Za to na różne koncerty czy taneczne to do dziś od czasu do czasu chodzę . Ostatnio jak wam pisałam to  byłam w grudniu na "Strasznym Dworze" choć tam też nie wiele rozumiałam słów . środkowe zdjęcie to z foldery z różnych wycieczek Najczęściej na wycieczkach byłam z TPG . Kilka razy tez byłam  z Polskim Związkiem Niewidomych . Niestety mało na wycieczkach bywam

4 komentarze:

  1. Takie sprzątanie ma zawsze dwie korzyści. Będzie porządek w domu i są fajne wspominki jak się znajduje różne zapomniane rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wspominanie przy takich porządkach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszny dwór zrozumiałam kiedy w Teatrze Wielkim można czytać tekst śpiewanej opery. No nie powiem,zdziwiłam się bo wiele razy słyszałam inne opowieści, dlaczego Straszny Dwór był taki straszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie pamiątki, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń