niedziela, 8 marca 2020

złote myśli

Chcąc odzyskać twarz ,łatwo stracić głowę.
Wolno posuwamy się na przód a tak szybko cofamy
Chcąc zarabiać na życie wystarczy pracować. Chcąc być bogatym trzeba wymyślić coś innego
Koniec ciekawości to już jest starość
Takie oto złote myśli zapisywałam kiedyś w zeszycie .Takie oto skarby tez jak zeszyt z myślami  trzymam od lat .Teraz jest  internet a w nim wszytko . Kiedyś w jaki.s gazetach były różne myśli wiec je do zeszytu albo zapisywałam albo wklejałam .

3 komentarze:

  1. Też miałam taki zeszycik, w którym zapisywałam złote myśli, cytaty z książek i piosenek, wiersze.
    Radosnego Dnia Kobiet, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś pisałam różne cytaty i złote myśli :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jeszcze te czasy, kiedy miało się zeszyty ze "Złotymi myślami". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń