wtorek, 30 października 2018

Dla siostry

Witajcie Bardzo wam dziękuje za życzenia i śliczne karteczki.Wiem ze już nie możecie  się doczekać czy spełniło się moje  marzenie  ale cierpliwości karteczki jeszcze dochodzą . A dziś to co dałam siostrze . Mam starszą o 15 minut siostrę bliźniaczkę i taką  miedziano złoto czerwono srebrną    czyli bogatą karteczkę jej  zrobiłam .

Taki napis z jakiejś czekolady
Koperta
A w niej to co zbierałyśmy czyli koperty

A to ma czytać codziennie .Takie myśli tam są

Osiągnęłam już tak wiele, chwilowe niepowodzenie nie jest w stanie tego przekreślić.

Mam milion powodów, by każdego dnia wstać z uśmiechem

Jestem wartościową osobą.

Potrafię osiągnąć cele, które sobie zamierzyłam.

Mój uśmiech przełamuje lody.

Jestem silna.

 Ja się nie poddaję, ja zmieniam taktykę.

Nie ma drugiej takiej jak ja!

To co mi się teraz przytrafia, dzieje się z ważnej przyczyny.

 Mam realny wpływ na moje życie.

Wszystko co złe, kiedyś się kończy i nadchodzi to wyczekiwane dobre.

Na każdy z moich problemów mogę znaleźć rozwiązanie.

Tak naprawdę nigdy nie przestałam w siebie wierzyć.

Jestem szczęściarą: tak wiele zależy tylko ode mnie!

Moje umiejętności to wartość, której nikt mi nie odbierze.

Cokolwiek się wydarzy, mam w sobie dość siły by to unieść.

Mam naprawdę sporo powodów by czuć się dumną.

Życiowe błędy popełniam po to, by móc się czegoś o tym życiu nauczyć.

Dziś będę dla wszystkich (dla siebie również) o wiele bardziej pobłażliwa niż zazwyczaj.

Większość złych rzeczy, których się obawiam nigdy się nie wydarzy.




Dobro wysłane w świat zawsze do mnie wróci, często z najmniej oczekiwanego kierunku.

Moim najcenniejszym skarbem są moi najbliżsi.

Znam swoje możliwości, wierzę w to, że mogę je doskonalić.

 Nie poniosłam porażki. Każdy błąd mnie czegoś uczy.

Zasługuję na każdą z możliwości, jaką dostaję od życia.


http://ohme.pl/lifestyle/50-pozytywnych-zdan-ktore-powinnas-powtarzac-sobie-kazdego-dnia/

12 komentarzy:

  1. Piękna kartka - jeszcze raz najlepszego. Czekam z niecierpliwością czy udało się spełnić marzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych radości i najwspanialszych ludzi wokół Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną kartkę podarowałaś siostrze.
    A myśli do codziennego czytania są bardzo pozytywne i motywujące.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zbiór myśli i piękna karteczka Basiu.:) Jeszcze raz życzę Wam pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że nie wspomniałaś,że masz bliźniaczkę, poleciały by dwie karteczki. Zbiór myśli idealnych sporządziłaś dla niej wraz z śliczną karteczką. Najlepsze życzenia ślę więc jeszcze raz dla Ciebie jak i również dla "starszej" siostry. Buziaczki Basiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka , widzę w niej Twoją miłość do Siostry :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Cię Basiu wspaniałą kartkę zrobiłaś dla siostry i z tej okazji życzę wam dużo zdrówka i samych pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta karteczka, bo robiona sercem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu! Karteczka jest Przepiękna , A te myśli są Wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka :) Jeszcze raz pozdrowienia dla obu jubilatek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basieńko, sto lat dla siostry! Piękne ją obdarowałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. OOO, taka lista pomaga ? pewnie, dobrze o tym pamiętać ! Musiałam długo sobie to wmawiać aż w końcu uwierzyłam. Świat się zmienił od razu :-))

    OdpowiedzUsuń