poniedziałek, 22 października 2018

Koraliki i pytanie

Witajcie . Troszkę Koralików jeszcze  u siebie znalazłam i sobie je nawlekłam.  Powstał taki  oto naszyjnik .A ja mam do was pytanie w jakich sklepach internetowych kupujecie  różne przydasie do kartek i nie tylko .Ja   sporo  przydaśków mam od waz za co bardzo dziękuje ale czasami kupuje przydaśki  na bazarku na FB . Fajniejsze rzeczy szybko tam znikają  potem i tak nie mogę  znaleść  albumu jaki szukam  .Tak wiec gdzie  najlepiej kupować ????

8 komentarzy:

  1. Basiu! Koraliki piękne i kolorowe. Ja mam takie trzy sklepy w których kupuję
    1) Na strychu
    2) Ato profit
    3) od A do Z
    pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj za bardzo nie pomogę, bo sama w większości przydasie mam od dziewczyn, ale często polecają sklep Na strychu. Warto rozejrzeć się też w okolicznych sklepach papierniczych, choć u mnie to w tym temacie bieda z nędzą. Czasem zdarzają się promocje w Biedronce lub Lidlu, w tym pierwszym markecie udało mi się upolować kolorowy papier ksero, nożyczki kreatywne i naklejki. Jeśli masz w pobliżu Empik to też dziewczyny polecają. Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest trochę tych sklepików internetowych, ale poszukaj na allegro, tam jest trochę taniej.
    Koraliki bardzo fajne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu dużo przydaśków znajdziesz w Empiku, ale i Biedronka ma czasami fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu ja polecam Na Strychu i Paper Concept - mają ogromny wybór przydasi :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne koraliki. Ja często kupuję w paper concept-jak jestem w sklepie stacjonarnym to zawsze zostawiam tam majątek. Ale mają też sklep internetowy i też wszystko ładnie opisane. Kupuję też Na strychu. Czasem podobnie jak tobie udaje mi się upolować coś w wyprzedaży u dziewczyn, ale te fajniejsze i tanie rzeczy znikają w oka mgnieniu. A może masz w pobliżu jakąś pasmanteria? Czasem są fajne i na prawdę można dostać piękności:ciekawe guziki, wstążki, zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, uroczy naszyjnik.
    Ja najczęściej kupuję "Na strychu", w "Scrap Pasji" i "Studio 75" (ale stacjonarnym).
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koraliki Basiu zrobiłaś!
    Sklepów scrapowych jest bardzo dużo i lepiej tam nie zaglądać 🙂 Koszyk zapełnia się bardzo szybko, a potem strach ogarnia, gdy przychodzi do płacenia.
    Najczęściej zaglądam do Scrap Pasji i Na strychu. Czasem kupuję na Aliexpress, ale tam trzeba uzbroić się w cierpliwość podczas oczekiwania na przesyłkę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń