niedziela, 14 października 2018

Korale i bransoletka z zimnej porcelany

Witajcie . Robiąc  różne figurki  i inne rzeczy z zimnej porcelany zostają  mi małe kawałki to robię  z nich kulki. Kulki są oczywiście z dziurką .Tak powstały korale z tych nierównych kuleczek oraz innych rzeczy jak serduszka , gwiazdki . Dodałam je bo serduszka nie wyszły wiec na wisiorki się nie nadają a gwiazdki za grube są a tu nawet ciekawie wyglądają . Do bransoletki za to dodałam takie niby kawałki tortu. Kiedyś od kogoś dostałam   .To chyba modelina jest . Koralików już mam mało to prawie nie mam co sobie nawlekać wiec sama sobie robię  koraliki z zimnej porcelany 



12 komentarzy:

  1. Fajne korale wyszły , takie inne *))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda ten komplecik biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę Basiu, że wyszły Ci bardzo oryginalne korale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się u Ciebie Basiu nie marnuje i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to sobie pomysłowo wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Wspaniałe i oryginalne korale - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu bardzo fajne korale wyszły, oryginalne i nietypowe :) Kojarzą mi się z cukiereczkami :) Podziwiam umiejętność robienia z zimnej porcelany! Moc pozdrowień przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszły koraliki, a dodatek kawałków tortu w bransoletce wygląda smakowicie :)
    Basiu bardzo dziękuję za przepiękną jesienną karteczkę. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda ta porcelanowa biżuteria Basiu. Miałaś fajny pomysł na zimną porcelanę :)Oryginalnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, bardzo ładny komplecik powstał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i w radosnych kolorach komplecik.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń