czwartek, 11 października 2018

Spotkanko

Witajcie.Dziś po południu a właściwe to już pod wieczór z kilkoma osobami z mojego klubu z TPG byliśmy u jednego z naszych członków  . Nasz klub to jest jednostka Warmińsko Mazurska czyli  skupia ludzi z województwa .Nie wszyscy mają  możliwość przyjechać na nasze spotkania   Ale  spotykać z nami  by sie chcieli . Dlatego dziś pojechaliśmy w odwiedziny do Lidzbarka Warmińskiego .Zanim się zebraliśmy i dojechaliśmy była już 18 ale i tak te prawie dwie godzinki miło nam minęło . Maja fajnego pieska .Mamy w planach jeszcze tu przyjechać i pozwiedzać miasto .
A ja melduje że karteczki urodzinowe docierają już do mnie prawie codziennie . Nawet kilka  dziennie . Dziś dostałam trzy i wszystkie od moich imienniczek . Karteczkami będę się

chwalić dopiero  po urodzinkach

6 komentarzy:

  1. Basiu! Wspaniali jesteście,Odwiedzając tych którzy nie mogą przybyć na spotkania,Miło że karteczki już do Ciebie przychodzą myślę że spelni się Twoje marzenie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło popatrzeć na takie radosne minki.:) Super, że pomyśleliście o osobach, które nie mogą dotrzeć na spotkanie. Serdeczności Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne super spotkanie :) A piesek wygląda sympatycznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie.
    Szkoda, że w mojej okolicy nie spotykają się scraperki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że kartka urodzinowa dotarła. Miłego weekendu życzę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń