czwartek, 25 października 2018

Foto zabawa

Witajcie  Oto kolejne zdjęcia na kolejna literkę U
To była dla mnie trudna literka  Tak trudna  że w piątek w panice do Lidzi mejla ślę czy na pewno jej zdjęcia wysłałam
Nic nie znalazłam z jedzenia na U  bo jako udek ostatnio nie jadłam
2 roślinka też trudna Ukośnica  czyli begonia królewska  dobrze że mama taką roślinkę  miała
3 Ubrania  Zdjęcie ubrań jakie mama mi dała  . Robiła porządki u siebie na nią już za ciasne a mnie się przytyło  .Nie muszę do  sklepu po nowe ciuszki iść tylko do mamy szafy he he
4 Urząd jak robiłam zdjęcie to jakiś pan zwrócił uwagę że nie robi się zdjęć obiektom rządowym a ja tylko napis robiłam  a jak cały ratusz robiłam to nikomu nie przeszkadzało to




8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić przyjemność moją kartką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    Gclub168

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile ubranek Ci Basiu przybyło...:) Ukośnica śliczna, przyznam że nie słyszałam wcześniej o tym kwiatku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Ja też tym razem miałam tylko trzy zdjęcia ,tylko ja nie miałam roślinki, Begonię królewską znam bardzo dobrze ale nie wiedziałam że nazywa się Ukośnica, Znałam też inne ale nie miałam gdzie zrobić zdjęcia - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudna sprawa znaleźć jedzenie na "U"

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu i tak nieźle sobie z tymi zdjeciami poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń