sobota, 20 października 2018

Spotkanie klubowe

Witajcie . Dziś byłam na spotkaniu klubowym w moim klubie TPG .Graliśmy w grę EGO  a część z nas ćwiczyła scenki teatralne . Scenki będą pokazane na koncercie charytatywnym .Scenki to takie z życia o nas o osobach niewidomych , niesłyszących i o głuchoniewidomych .Ja zostałam obdarowana kartkami prezentami z okazji urodzin . Dostałam też słoik szczęścia  .Czyli słoik  cukierków zjedz mnie gdy ..... i na każdym napisane kiedy zjeść.   super pomysł. Od znajomej też dostałam korale do wykorzystania . Są tak ładne że będę je sama nosić .

















11 komentarzy:

  1. Basiu świetne prezenty dostałaś, pomysł z cukierkami jest extra!!
    100 lat , dużo zdrówka i uśmiechu . Niech Twoje wszystkim marzenia się spełnią
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra prezenty! Cukierki rewelacja :)) Miły dzień miałaś Basiu. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezenty dostałaś Basiu.:) Wszystkiego dobrego, dużo radości i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się pomysł na cukierki w słoiku, chyba go wykorzystam ;-)
    Dostałaś śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cukierki to fajna rzecz, sama nie raz takie cukierki innym dawałam :) Super karteczki Basiu dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że miło spędziłaś dzień :) Nie znałam tej gry Ego, ale sobie poszukałam i zapowiada się całkiem fajnie, pewnie dobrze się przy tym bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) żeby każdy dzien w Twoim zyciu był tak przyjemny jak ten :) Ciekawe prezenty dostałaś, z tymi cukierkami to naprawdę fajny pomysł, muszę kiedys wykorzystać ;)
    Jestem ciekawa tych scenek, mogą być naprawdę interesujące.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko wszystkiego co najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko, piękne prezenty i karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, ze miałaś takie miłe spotkanie klubowe! Bardzo mnie zainteresował słoik z cukierkami, które można zjeść z jakiegoś powodu :-) Napisałabyś jakie to powody mogą być. też sobie taki zrobie, albo komuś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty dostałaś, do życzeń się dołączam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń