czwartek, 18 października 2018

Kronikowe spotkanko

Witajcie  W tym tygodniu nawet trochę się dzieje i będzie dziać O poniedziałku  już pisałam a wczoraj przyszły dwie  wolontariuszki    Magda z córą i robiłyśmy     naszą        klubową    kronikę    .Parę zdjęć z tego spotkanka zrobiłyśmy bo do czegoś potrzebne to wiec się "chwale " jak to my robimy kronikę Kronika od lat jest u mnie i przychodzą osoby i pomagają w jej prowadzeniu . Przy okazji jest fajne spotkanko  pogadamy sobie i miło czas spędzamy. Jak widzicie na zdjęciu Magda ma korale i bransoletkę jakie ostatnio zrobiłam z zimnej  porcelany  .Ja od niej  dostałam szklane słoiczki po kremach bo nadal robię słoikowe  lampiony świeczniki .Wspominałam że się u mnie dzieje i będzie dziać bo dziś zaraz  uciekam  łapać ładną pogodę a w sobotę mamy spotkanko klubowe






5 komentarzy:

  1. Super spotkanko :) Kronika też wygląda pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po minach widać, że spotkanie bardzo udane.:) Taka kronika to super pamiątka.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, fajne spotkanko i kronika będzie świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną kronikę robicie Basiu:) Biżutki z zimnej porcelany prezentują się na Pani Magdzie super:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Fajne są te Wasze spotkania, Kronikę Piękną zrobiłyście - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń