środa, 31 października 2018

Spotkanko filmowe

Witajcie . Wczoraj miło spędziłam popołudnie . Poszłam na spotkanko filmowe w moim klubie . Spotkaliśmy się w małym gronie w naszym malutkim biurze .Okazało się że pilot do rzutnika się zapodział więc oglądaliśmy w laptopie . Dwie osoby zrezygnowały bo nie dały by rady oglądać. Film zaudiodyskrypcją czyli opisami dla niewidomych wiec niewidomi i ja zostaliśmy . Poczęstowałam pierniczkami  jakie dostałam od siostry . pierniczki jak pierniczki ale fajna karteczkę do nich przyczepiła . Co do karteczek to jedną urodzinową na tym spotkanku dostałam. tak więc ja z karteczkimi to dobijam do drugiej 50 . Co do waszych karteczek to jeszcze dochodzą .

Rozumiemy się bez słów

Szesnastoletnia Paula, córka głuchoniemych rodziców, za namową nauczyciela muzyki decyduje się wziąć udział w konkursie wokalnym.






6 komentarzy:

  1. Zaintrygowałaś mnie tym filmem Basiu. Muszę go koniecznie kiedyś obejrzeć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze raz życzę ci wszytskiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Bardzo Fajnie znowu spędziłaś popołudnie, Karteczkę świetną dostałaś, A Pierniczki smaczne i z piękną dedykacją - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, fajne spotkanko. Ciekawe ile dostaniesz wszystkich kartek:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tego filmu, mam nadzieję, że będe miała kiedyś okazję go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne sympatyczne spotkanko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń