wtorek, 9 października 2018

lampiony świeczniki ze słoików

Witajcie . Oto kolejne moje  lampiony ze słoików. Do zrobienia ich użyłam zwykłych słoików między   innymi po keczupie .Uwielbiam keczup wiec mam po nich  słoiki bo ostatnio specjalnie w słoikach kupuje .Do dekoracji użyłam też kleju na gorąco ale kolorowego . Byłam w sklepie u chińczyka jak ja to nazywam bo różne rzeczy są i patrze o kolorowy klej .Kupowałam tez nowy pistolet do kleju i inny grubsze kleje do niego i pani sprzedawczyni mówi ale ten kolorowy jest do  cienkiego . Milo ze nie maszyna  bezmyślnie pracuje tylko zwraca uwagę Ja mam pistolet i do cienkich ale gdybym nie wiedziała a ona mi nie powiedziała to mogła bym się pomylić. Buuuuu mało tego kleju kupiłam a taki fajny a potem już go tam nie było . Pierwsze słoiki to wzorek i pomalowane lakierem i farbkami do szkła. Takie  niby witrażyki wyszły  . Kolejne to już takie popaćkane wzorki i tez fajne  zapalone wyglądają














6 komentarzy: