środa, 17 października 2018

Foto zabawa

Witajcie Oto moje zdjęcia na literkę T Niestety  mało mam punktów wiec ostanie miejsce ale to nic . Fajnie mi się bawi szukając zdjęć a punkty nie są tak ważne. ! Truskawki mniam  lubię
2 Tawuła  To w naszym mini ogródku przy domeczku
3 Talerz
4 Tramwaj  Od kilku lat znowu  mamy tramwaje . Mało nimi jeżdzę bo  mi nie po drodze.
Zdjęcie zrobione w pewien  miły dzień z przygodą autobusową
Spotkałam się wtedy z ze znajomą która  na co dzień mieszka  w Warszawie a tu  wpada odwiedzić rodziców .Odprowadziła mnie  z synkiem na autobus . Synek  lubi nimi jeździć wiec razem pojechałyśmy  .Miałam przejechać tylko jeden przystanek ale pojechałyśmy dalej . W pewnym  momencie autobus  miał skręcić  a kierowca się zagapił i pojechał prosto. Tak wiec musiał się cofać tyłem bo nie miał jak wykręcić . Tak wiec  synek znajomej tak lubi   autobusami jeździć że mu "specjalnie"autobus atrakcje zrobił. Dojechaliśmy do centrum a z powrotem najpierw tramwajem a potem  autobusem . Zdjęcie zrobione jak już wysiedliśmy z tramwaju i po drugiej sronie ulicy wlasnie jechał





6 komentarzy:

  1. Basiu najważniejsza jest dobra zabawa, a ja i tak podziwiam Ciebie, że bierzesz w niej udział. Fajna autobusowa przygoda :)) Jak na zamówienie :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Ja też kiedyś byłam ostatnia, Ale tak jak piszesz ważna jest dobra zabawa a nie punkty, Jak widzisz ja też lubię truskawki, Zdjęcia masz wspaniałe - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ha, ha, masz wspaniałe Basiu przygody. Mogłabyś napisać o nich książkę :). Czasami nie liczy się miejsce w zabawie, a satysfakcja, że wzięło się w niej udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Basiu, że masz takie fajne podejście do zabawy, a zdjęcia jak zawsze bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne ! Ja też kiedyś miałam taką autobusową przygodę, jak wracałam z pracy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, super fotki i fajna przygoda.

    OdpowiedzUsuń